آیا نارسایی کلیه و کراتینین 600 نیاز به دیالیز دارند؟

پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

آیا نارسایی کلیه و کراتینین 600 نیاز به دیالیز دارند؟

هنگامی که سطح کراتینین به سطح مشخصی می رسد، پزشک به بیمار دیالیز، کراتینین پایین تر و علائم بالینی را کاهش می دهد. اما آیا می توان 600 بیمار دیابتی کراتین داشت؟ در حال حاضر، این مقاله جزئیات آن را توضیح می دهد.

اگر چه دیالیز به بیماران کمک می کند تا سطح کراتینین بالا را پایین بیاورند، اما همچنین عوارض جانبی بسیاری از بیمار را تشدید می کنند. بنابراین، دیالیز درمان مناسب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست. بدتر از همه، بیماران هنوز هم می توانند پس از متوقف کردن دیالیز، کراتینین بالا و ناراحتی های دیگر را تجربه کنند. اگر دیالیز را انجام ندهید، به جای دیالیز، یک درمان پیدا کنید. اگر در حال دیالیز هستید، راه را برای به حداقل رساندن تعداد جلسات دیالیز در هفته یا حتی توقف دیالیز پیدا کنید.

طب چینی ممکن است بهترین گزینه برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه خود و اجتناب از دیالیز است. علاوه بر این، ما یک سری از درمان های طبیعی مبتنی بر طب سنتی چینی را توسعه داده ایم. این داروها طبیعی هستند که در کمک به بیماران برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه عمل می کنند.

بیمارستان چینی پکن Tongshantang چینی با درمان جامع و یکپارچه برای بازگرداندن عملکرد کلیه. روند درمان شامل درمان ضد عفونی، طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، حمام درمانی، حمام پا، بخور درمانی، طب سوزنی.

کراتینین افزایش بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تحت دلیل آن این است که خون حاوی مقادیر زیادی از سموم و مواد زائد، و سپرده در خون سموم و مواد زائد تنها بیشتر نیست آسیب سلول های کلیه و بافت، بلکه باعث کاهش بهره وری از درمان های دیگر، که به حمایت از کلیه اولین سم شفاف، سم و خودپرستی اصل درمان است.

با این درمان ها، سطح کراتینین بالا می تواند به طور قابل توجهی کاهش یابد. مهمتر از همه، شما فرصتی برای اجتناب از دیالیز دارید. آیا این درمان؟ آیا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چگونه به مقابله با بیماری کلیوی طبیعی درمان؟ اگر چنین است، لطفا از ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما خوشحال به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1585.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا نارسایی کلیه و کراتینین 600 نیاز به دیالیز دارند؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.